JO13-2 redt het niet tegen TAVV

TAVV JO13-1

10 maart 2018 9:30

Tim de Kok

De D2 kwam in de nieuwe competitie voor het eerst in actie. Een groot succes werd het niet want de ploeg van Jeroen verloor met 1-7.

Zonder Romeijn en Niels maar met Jens en Bradley van de D1 begon de D2 van Woubrugge met goede moed aan het duel met TAVV. De tegenstander uit Ter Aar had weliswaar al twee overwinningen op de naam staan en was dus een sterke tegenstander, maar de D2 had er, na de voetbal loze maanden, echt zin in.

Helaas kwam TAVV al vroeg uit een corner  op voorsprong,0-1, maar nog leek er niets aan de hand. Woubrugge deed goed mee aan de wedstrijd en combineerde ook aardig.

Twee minuten later scoorde TAVV uit een duidelijke buitenspel situatie echter 0-2 en toen knakte er iets bij de D2, zeker toen TAVV weer onterecht een doelpunt maakte. De bal werd door TAVV goed ingeschoten maar een van de spitsen gaf de bal nog een laatste zetje, maar deed dat in buitenspel positie:0-3.

Het is jammer dat op deze manier de wedstrijd vroegtijdig werd beslist. Weliswaar kreeg Bradley nog twee mogelijkheden om iets terug te doen maar eerst schoot de rechtsbuiten tegen de keeper aan en vervolgens knalde hij in kansrijke positie over.

Over de tweede helft valt weinig positiefs te melden. Er werd bijna niet meer gecombineerd en spelers liepen massaal uit hun positie. De aanwijzingen vanaf de kant werden of niet gehoord of werden genegeerd en het spelpeil zakte dan ook zienderogen. Op het moment dat TAVV ook nog eens van afstand hard op het doel begon te schieten liep de score op naar 1-7 waarbij Lothi de eer nog redde.