Zuur verlies JO13-1

Be Fair JO13-2

7 april 2018 10:00

Wat valt er te vertellen over een wedstrijd die gemakkelijk gewonnen had moeten worden. Over de inzet van de spelers? Daar was niet over te klagen! Over het missen van kansen? Dat zal niemand expres doen! Over de tegenstander die drie kansen kreeg en er twee benutte? Efficiënt en dodelijk, maar toch moet Woubrugge ook naar zichzelf kijken.

Als je zoveel kansen in een wedstrijd mist, bestaat de mogelijkheid dat het doelpunt aan de andere kant valt. Om dan zo teleurgesteld te raken dat het goede voetbal meteen verleden tijd werd, is iets dat de ploeg zich kan aanrekenen.

Het heeft weinig zin om alle kansen voor Woubrugge op te noemen. Het waren er in de eerste helft erg veel en toch was de ruststand 0-0. Toegegeven. Be Fair had een goede keeper, maar Woubrugge had de eerste helft zeker tweemaal moeten scoren.

In de tweede helft rook Be Fair kansen. De ploeg uit Waddinxveen ging beter voetballen en schroomde niet om de harde ingreep te gebruiken. Bij de eerste de beste goede aanval van Be Fair was het ook meteen raak. Jauke had geen antwoord op de droge knal van de spits van Be Fair: 1-0

Weer kreeg Woubrugge kansen maar nu stonden ook de paal en de lat succes in de weg en zoals het zo vaak gaat viel er weer een goal aan de andere kant:2-0

Vlak voor tijd maakte Pieter de wedstrijd nog spannend door 2-1 in te schieten, maar verder kwam Woubrugge niet.

Een zuur verlies en misschien wel onterecht. Feit is dat Woubrugge zijn tweede nederlaag in de competitie leed en nu in de middenmoot van de ranglijst terug te vinden is.