Dozijn doelpunten voor JO17-2

ESTO JO17-3

12 mei 2018 15:00

Vandaag 12 mei hadden mijn echtgenote Marian en ondergetekende het plan gevat om onze kleinzoon Gem die in JO 17 2 voetbalt , in Bodegraven aan het werk te zien Na een uurtje fietsen kwamen wij aan bij het complex van v.v. ESTO ; deze afkorting staat voor "Eendracht strekt tot Overwinning". Nou maakte de tegenstander , waarin 4 charmante dames meespeelden hun clubnaam totaal niet waar; het was zomeravondvoetbal ten top en onze jongens hoefden niet eens tot het gaatje te gaan en konden zich zelfs permitteren om menige doelrijpe kans om zeep te helpen. Natuurlijk stapte ik trots het veld af ( Gem had mij overgehaald om met een vlag langs de lijn te lopen!!) , want wat heb je immers te mopperen met een 12-1 WINST op zak. Wel heb ik nog wel een advies voor de komende wedstrijd tegen Jodan Boys......speel nog meer als team; dat komt de sfeer en het spelplezier ten goede. Niet onvermeld wil ik laten dat de tegengoal van grote afstand werd gemaakt en dat ook nog eens een wereldgoal was. Al met al was het toch een wedstrijd waar je met plezier op terug kunt kijken, maar waar jullie toch zeker lering uit moeten trekken wil je kampioen- kandidaat blijven.

Met een groet,

Piet Berkhout