Woubrugge strijdend ten onder

SJC 1

Woubrugge 1

20 oktober 2018 14:00

Woubrugge heeft de uitwedstrijd tegen SJC niet weten te winnen. In Noordwijk werd het 1-0. In een wedstrijd zonder al te veel kansen en die zeer gelijk opging, was het de thuisploeg die het meest gelukkig was.

Want de groen-witte formatie stond eigenlijk heel de wedstrijd goed en hoefde slechts weinig kansen toe te geven. En wanneer de thuisploeg er een keer doorkwam, was er keeper Michael Kneulman die Woubrugge op de been hield.

Dat was vlak voor rust helemaal het geval, toen de keeper een makkelijk gegeven strafschop uit zijn doel hield. Mede door die redding gingen beide ploegen met de brilstand aan de thee.

Na rust werd een klein oplettendheidje in de achterhoede de uitploeg fataal. De 1-0 van SJC was een harde klap, maar nog lang niet de knock-out. Met vereende krachten ging Woubrugge op zoek naar de gelijkmaker, kreeg daar ook de kansen voor, maar het geluk ontbrak.

Zodoende moet de ploeg van trainers Koos Disseldorp en Barry Bunstma aankomende zaterdag in eigen huis tegen Meerburg op zoek naar een driepunter.