JO-13 wint eerste competitiewedstrijd! - Door sterverslaggever Rick

... (schot)

22 september 2018 9:30

P. Berkhout

Op zaterdag 22 september speelde we onze eerste competitiewedstrijd tegen DoCoS.

De eerste helft hebben we een beetje af gekeken hoe de tegenstander speelde. Toen we dat eenmaal een beetje door hadden, begonnen we beter te spelen. De eerste helft scoorde Thomas uit een corner, maar DoCoS scoorde ook en met de rust stond het 1 - 1.

De tweede helft stonden we vaker bij het doel van de tegenstander. Thomas maakte met een kopbal uit een corner van Lukas de 2-1. Ik kreeg de bal en probeerde te scoren, maar helaas kwam de bal tegen de keeper en kaatste terug waardoor Thomas de bal in het doel kon schieten 3-1.  Maar ja, we kregen ook weer een tegen doelpunt. we kakte een beetje in. Zacharja had een paar mooie reddingen tijdens de wedstrijd en er waren een paar mooie schoten op het doel die er net naast of over gingen. Gelukkig bleef het bij 3-2, dus zijn de 3 punten in Woubrugge gebleven. Ik ben trots op ons team.

Groetjes Rick