De wedstrijd tegen Altior - Door sterverslaggever Zacharja

Altior JO13-1

13 oktober 2018 12:30

Zaterdag 13 oktober was het zover, we konden eindelijk revanche nemen voor de nederlaag tegen Altior in de bekercompetitie!

Op deze prachtige zonovergoten dag gingen we gezellig met zijn allen op de fiets naar Langeraar. De stemming was uitstekend.

De supporters konden op een mooie nieuwe tribune genieten van de warming up en de wedstrijd. Het leek er even op dat we konden starten met het zonnetje in de rug, maar helaas.

Vlak voor de start van de wedstrijd moest er nog even gewisseld worden. De beide teams waren aan elkaar gewaagd. Onder leiding van aanvoerder Lothfi werden een paar mooie aanvallen opgezet, die helaas niet tot scoren leidden.

Altior, meer aanvallend, kon dit het eerste kwartier in de wedstrijd niet omzetten in winst, dankzij de sterke verdediging van VV Woubrugge.

Na 15 minuten viel het eerste doelpunt tegen, vanuit een corner.  Vanwege de warmte werd er een drinkpauze ingelast. Na de drinkpauze was Woubrugge beduidend minder sterk en wist Altior de voorsprong snel op te bouwen naar 5-0.

Thomas drong regelmatig op op de rechtervleugel, maar moest uiteindelijk 5 minuutjes voor de rust geblesseerd het veld verlaten.

Na het fluitsignaal was er rust. Cor zei tegen ons dat het allemaal niet ging zoals verwacht en dat we in de tweede helft moesten spelen alsof we weer op 0-0 begonnen. En echt als de D1 moesten spelen.

De tweede helft begon daarom weer vol vuur en enthousiasme. VV Woubrugge speelt de wedstrijd een stuk fanatieker!!

Na een kwartier valt het eerste doelpunt door Lothfi vanuit een corner. Gaat de eerste helft van de wedstrijd zich herhalen in ons voordeel?!

Meerdere mooi opgebouwde aanvallen leidden tot nog een tweede doelpunt van Aidan: 5-2! Wordt het toch nog revanche?

Helaas lukt het niet om de balans verder te laten keren. Altior weet nog nipt een doelpunt te maken en de wedstrijd eindigt daarmee op 6-2.

Groetjes Zacharja