De wedstrijd tegen Meerburg - door sterverslaggever Lothfi

Meerburg JO13-3G

3 november 2018 8:30

We moesten zaterdag supervroeg vertrekken. Naar meerburg.

De eerste 5 minuten zijn we niet zo goed bezig. Waardoor we in de 18e  minuut achter kwamen: 1-0. Maar daar komt verandering in, in de 19e minuut maakten wij 1-1 via de pass van Owen naar Lukas goal .

We dekten niet kort genoeg op onze mannetjes. Daardoor kregen we een paar doelpunten tegen. In de 22e minuut maakten ze 2-1 en in de 25e minuut maakten ze 3-1. Dus moest er verandering komen. Het is rust, coach Cor maakte 2 wissels tegelijk. Romijn komt rechtsachter, Job komt er uit voor Jochem die  neemt de plek van Job over, Ties komt voor Thomas rechtsvoor. Rust is voorbij.

Na de rust komt de 4-1, was een misverstand tussen Jochem en mij. Het blijft even 4-1 maar dan komt de 4-2 van een actie van Lukas maar hij werd onder uit gehaald, pingel en goal Thijs, hij mocht de pingel nemen. Daarna scoorde Meerburg  weer een doelpunt het staat 5-2 een minuut  later maken ze weer een doelpunt 6-2. In de laatste minuut hebben we een corner, Lukas neemt hem en ik raakte hem niet lekker maar toch werd het met een volley een goal. De eindstand werd 6-3.

Alle goeie dingen:

We creëerden  goede kansen

We waren soms actief en soms ook niet

Wat kan beter:

1.soms bleven  we niet op ons positie.

2.we waren niet wakker genoeg om fel te zijn.

3.we waren bang.we durfde niet de bal af te pakken

4. opbouwen ging niet altijd goed