De wedstrijd tegen Valken - Door sterverslaggever Jochum

Valken'68 JO13-2

27 oktober 2018 9:30

Tim de Kok

Op zaterdag 27 oktober moesten we al vroeg op het veld zijn voor de wedstrijd tegen Valken.

De wedstrijd begon al goed en in de tweede minuut scoorde Thomas door een voorzet van Rick.

In de vijfde minuut scoorde de tegenstander 1-1, helaas. Het stond weer gelijk.

Gelukkig scoorde Rick toen weer in de 19e minuut de 2-1.

We gingen met 3-1 de rust in omdat Ties vanuit een corner van Thijs de bal er in kopte. Dat was in de 26minuut. Maar nu eerst even iets drinken, het is rust.

De rust was voorbij en we gingen gelijk op de bal af en in de 33e minuut scoorde Lukas. Het was 4-1.

Het liep lekker en er werd goed overgespeeld. In de 37 minuut had Aidan de bal en gaf een paas aan Thomas en hij scoorde het was 5-1. De verdediging liep goed en de Valken hadden geen schijn van kans meer. We deden het steeds beter, er kwam in de 44e minuut een aanval van Ties en Thomas. Ties speelde een mooie bal naar Thomas en Thomas scoorde.

De wedstrijd verliep heerlijk. Valken had geen kans meer om dit te winnen en we gingen nog steeds door in de 46e minuut schoot Lukas een voorzet naar Aidan en Aidan scoorde de 7-1.

En in de 58e minuut scoorde Lothfi het was 8-1 en de wedstrijd was afgelopen. Op naar de volgende wedstrijd tegen Meerburg

Groetjes Jochum