Wedstrijd tegen Katwijk - Door sterverslaggever Aidan

Katwijk JO13-4

6 oktober 2018 8:30

Chris Hoogendoorn

Op zaterdag 6 oktober was de wedstrijd van Woubrugge JO13-1 tegen Katwijk JO13-4.

We hadden er zin in. Het begon gelijk goed, want in de twaalfde minuut scoorde Lukas door een prachtige pass van Owen de 1-0.

Maar vlak voor rust scoorde de tegenstander de gelijkmaker 1-1

Er was een goede peptalk nodig om weer goed in de wedstrijd te komen. De tweede helft begon een beetje slecht, want we kwamen achter te staan.

Maar in de 42 ste minuut was daar Thijs met de 2-2. Daarna was de weg naar het doel vrij, met in de 47 ste minuut een goal van Thomas, één minuut later een  prachtig doelpunt van Ties, in de 51 ste minuut wederom een goal van Thomas.

En als afsluiter scoorde Owen de 6-2. Het was een mooie wedstrijd.

Aidan de Vos