De pot bij RCL - Door sterverslaggever Dante

RCL JO13-4

29 september 2018 12:30

Na een helse tocht op de fiets door de polder, kwamen wij ruim voor aanvang van de wedstrijd aan in Leiderdorp. Daar kregen wij een kleedkamer toegewezen en gingen wij ons omkleden. Daarna de warming up, de meest onstuimige warming up van het seizoen.

Eerst moesten wij op een veldje starten met de warming up maar daar werden wij snel afgestuurd, omdat er een andere wedstrijd begon. Vervolgens gingen we een rondo doen maar wel tussen vier JO-9 velden waar wedstrijden werden gespeeld. Toen gingen wij aan de wedstrijd beginnen.

En nu komt het lastige stuk van het verhaal.

Eerste helft: we begonnen niet goed aan de wedstrijd de eerste paar minuten speelden wij zonder tegendoelpunten, maar toen ging het mis.

Ons team ging helemaal de verkeerde kant op er vlogen er drie achter elkaar in toen gingen wij even ons best doen maar even later was het weer raak 4-0!

Toen werd het alleen maar slechter en er vlogen er nog 2 in 6-0!

Rust:

Cor gaf ons de preek van de week: ""Jongens ik vind dat wij niet zo goed spelen als vorige week, ik wil graag dat jullie meer inzet gaan tonen en beter op jullie posities gaan spelen."

Tweede helft:

We begonnen weer positief aan de tweede helft iedereen vertoonden inzet maar toch was RCL toch de bovenliggende partij en kregen wij er over de tweede helft nog 4 tegen maar het hadden er nog meer kunnen zijn als Zacharja niet als een muur voor het doel stond.

Op naar de volgende wedstrijd thuis tegen Katwijk.

Eindstand: 10-0

Met vriendelijke groet, Dante