De wedstrijd tegen ARC - Door sterverslaggever Job

ARC JO13-3

10 november 2018 9:30

Edwin van de Berg

In het begin was er strijd tot de dertiende minuut, toen scoorde arc de 0-1.
Maar Woubrugge gaf niet op,  in de 22 minuut scoorde ARC weer 0-2. Dit was ook de ruststand. Vlak na de rust kreeg de JO13 een corner, Lukas nam de corner en de bal ging er door hun keeper in 1-2. Daarna nog een mooie vrije trap van Lothfi, die van de lijn werd gehaald. De JO13 was op dat moment wat sterker. Maar toen dacht Job even dat hij aan het handballen was bij Rijnstreek en maakte hands in het strafschopgebied. Zacharja had de penalty nog bijna, 1-3. In de blessuretijd tijd maakte ARC ook nog de 1-4 en de 1-5. Na afloop van de wedstrijd nog Effe iedereen bedanken, daarna douchen en naar huis.

Gr job