De wedstrijd tegen SJZ - Door sterverslaggever Thijs

SJZ JO13-2

17 november 2018 11:15

Zaterdag 17 november, stond voor ons SJZ op het programma. We konden lekker uitslapen want we hoefden pas om 10 uur te verzamelen. Met veel goeie moed gingen we naar Zoeterwoude. In het begin waren we gelijkwaardig totdat we met 1-0 achter kwamen, toen ging SJZ druk zetten. Gelukkig kwam Lothfi met een goeie diepe pass op Rick en die schoot hem rakelings naast.

Helaas kreeg toen SJZ weer een kans en met een grabbeldoelpunt kwamen ze op 2-0 voorsprong. De 2 e helft zette Woubrugge veel meer druk naar voren. Jammer genoeg schoot Thijs een penalty op de lat. Toen kwam SJZ er weer uit en stond het 3-0. Maar Woubrugge gaf niet op en kwam op 3-1 door een afstandschot van Thijs.

Jammer genoeg kreeg SJZ nog een vrije schop die Lothfi nog probeerde weg te werken maar dat was tevergeefs, 4-1. Het werd zelfs nog 5-1 maar toen werd de
verloren wedstrijd weer snel vergeten want Lothfi was jarig en toen kreeg iedereen een lekkere traktatie.
Groetjes Thijs.