De wedstrijd tegen Alphen - Door sterverslaggever Owen

Alphen JO13-2

24 november 2018 9:00

Anthony van der Weijden

Op zaterdag 24 november  moesten we om 8.10 verzamelen. Toen we ons hadden omgekleed gingen we naar het veld om de  warming-up te doen. Owen,Romijn en Rick stonden wissel en de rest stond in het veld. Voor de wedstrijd zei Cor tegen ons dat we goed moesten samen spelen en moesten kijken wie er vrij staan.
Aan het begin van de 1e helft hadden we veel de bal en waren we goed bezig. Er kwamen veel kansen en uiteindelijk werd het in de 7e minuut 1-0 door Dante. Zijn voorzet werd gewoon een goal. Daarna werd het bijna 1-1, maar het was toch buitenspel.
Er kwamen steeds meer kansen, maar toch lukte het maar niet om nog een doelpunt te maken. In de 23e minuut schoot Lucas op doel en de bal ging via de keeper het doel in, toen was de score 2-0.
Vlak voor de rust werd het 3-0,  Thomas schoot de bal in via de rechterkant. In de rust zei Cor dat we goed bezig waren en zo door moesten gaan.
In de tweede helft zaten Thomas, Job en Dante op de bank. We probeerden wel aan te vallen en er waren wel weer kansen, ook op de lat. AVV kwam steeds meer op onze helft voetballen en uiteindelijk schoot de tegenstander in de kruising. Toen was het 3-1. Daarna ging het wel weer beter met Woubrugge want we stonden goed vrij en er werd weer goed overgespeeld. Toen kwam er een afstandsschot van Thijs, dat was in de 45e minuut, die over de keeper heen ging en hij kon er niet meer bij. Rick was toen geblesseerd en hij wisselde met Thomas. Er waren nog wel wat kansen, maar toen floot de scheidsrechter af.
We hebben 4-1 gewonnen.

Owen Bishop