De wedstrijd tegen Lisse - Door sterverslaggever Ties

FC Lisse JO13-3

1 december 2018 10:30

Edwin van de Berg

Jo13 moest niet te vroeg, dus konden ze een beetje uitslapen. Wel moesten we eerder verzamelen voor de bespreking. De trainers Cor Brunt en Chris Verhoef  hadden voor iedereen een chocolade letter gekocht en een gedichtje erbij gemaakt. Het was dus geen bespreking van tevoren hoe we moesten voetballen, maar voor de gezelligheid.

Jo13 ging naar de kleedkamer en zich omkleden. We gingen de warming up doen. Dante raakte geblesseerd,Karel moest voor hem invallen. Dante, Ties en Lothfi zaten op de bank. Woubrugge begon met de aftap tegenLisse. We kwamen na 2 minuten in de aanval maar de keeper heeft hem. Na ongeveer 4 minuten kwam Lisse in een hele gevaarlijke aanval, Romijn stopt de aanval gelukkig. Nu begint Woubrugge wat scherper te worden. Na 11 minuten is er kleine blessure van Thomas, hij wordt neergehaald door de keeper. Woubrugge speelt meer op de helft van Lisse. maar dan is Woubrugge niet zo scherp en komt de 1-0 voor Lisse. Woubrugge laat de moed niet zakken. En in de 15e min schiet Lukas uit de draai via de onderkant lat binnen. Het staat 1-1. Na 25 minuten speelt Lukas een prachtige bal op Rick en die scoort, het staat 2-1 voor Woubrugge.

Voor de 2de helft zegt Cor, dat we zo moeten blijven spelen. Lisse begint de 2e helft met de aftrap. Lisse komt soms gevaarlijk dicht bij, alleen Zacharja haalt ze goed uit het goal. Na 50 minuten geeft Ties de bal op Rick,Rick geeft de bal goed voor op Thomas en Thomas kopt de bal in het goal. Het staat 3-1.