De wedstrijd tegen Floreant - Door sterverslaggever Rick

Floreant JO13-2

16 maart 2019 11:45

We moesten om 10:30 verzamelen bij VVW en om 11:45 begon de wedstrijd tegen Floreant.

Het waaide ontzettend hard. Omdat Zacharja onze eigen keeper er vandaag niet was ging Job op doel. Omdat er ook een aantal jongens moesten dammen, kwamen Boris en Noah ons helpen in deze wedstrijd.  We hadden de eerste helft voor de wind, dus dat kan dan in ons voordeel zijn. We begonnen de wedstrijd met het proberen van aanvallen, dit lukte en na een kwartier scoorde Thomas met een laag schot de 0-1.

Na een schot van Karel die de keeper niet klem vast kon houden scoorde Ties de 0-2. Tijd voor de rust.

De tweede helft waren we sterk met verdedigen. Job hield nog wat ballen uit het doel en heeft echt een paar moeilijke ballen tegengehouden. Alleen een corner waaide direct het doel in. We kregen ook een penalty tegen (nadat er hands was gemaakt), gelukkig wist Job de penalty te stoppen. We probeerde wel iedere keer bij hun doel te komen, maar kwamen niet tot scoren. Vlak voor tijd kregen we een vrije trap. Thijs schoot hard tegen de wind in, door de wind kwam de bal weer terug en kon Thomas de 1-3 maken De tegenstander maakte nog wel de 2-3. Het werden nog een paar hectische minuten, maar gelukkig floot de scheidsrechter voor het einde van de wedstrijd en waren de drie verdiende punten voor Woubrugge.

groetjes Rick