De wedstrijd tegen Oudewater - Door sterverslaggever Thomas

FC Oudewater JO13-3

9 maart 2019 8:30

C. (Chris) Hoogendoorn

Afgelopen zaterdag speelde we alweer onze derde competitiewedstrijd thuis tegen Oudewater. Er stond een aardig briesje en in het begin moesten we daar nog aan wennen en daardoor kwam Oudewater uit een corner op 1-0.

Op een gegeven moment maakte Woubrugge het spel en uiteindelijk werden wij na een goede periode in de eerste helft beloont met de 1-1 van Rick. In de tweede helft begon Woubrugge goed en kwamen we al snel op 2-1 door een eigen doelpunt uit een goede voorzet van Rick.

Toen gingen we verder en in de 10de minuut van de tweede helft kregen we een corner en toen maakte Thomas de 3-1. De scheidsrechter had niet gezien dat hij tegen Thomas zijn hand kwam en telde het doelpunt We bleven lekker aanvallen en Thomas maakte ook 4-1 met een mooie volley. Hij werd gelijk gewisseld, zodat Dante ondanks zijn blessure ook nog 10 minuten kon voetballen.

Toen gingen we rustiger aan spelen en in een uitbraak maakte Ties ook nog de 5-1. Owen werd ook nog gewisseld voor Quirijn. En toen was de wedstrijd klaar en hebben we dus met 5-1 gewonnen.

Verslag van Thomas