De wedstrijd tegen VEP - door sterverslaggever Lukas

VEP JO13-2

16 februari 2019 9:00

Tim de Kok

Het was een mooie dag en er was een wedstrijd tussen Woubrugge JO13-1 en VEP JO13-2. Zacharja en Jochum waren ziek en Dante geblesseerd. Gelukkig hadden we een sterinvaller genaamd Yannick, de keeper uit de JO12-1 . We waren pas 4 minuten bezig en al meteen een assist van Thijs en Lukas scoort. Het staat net 1-0 voor Woubrugge en er ligt nog bal in, Thijs scoort door een corner van Lukas. Er gebeurt verder niet zoveel tot de twintigste minuut en toen werd het 2-1, want de tegenstander heeft gescoord. Maar dat pikte Woubrugge niet en toen in de vierentwintigste minuut
rende Rick met de bal naar voren en gaf een prachtige voorzet en Lukas wist hem te scoren, 3-1 voor Woubrugge. De tweede helft begon goed, want we waren nog geen twee minuten bezig of het was al 4-1, Karel wist met een afstandschot te scoren. Nog geen twee minuten daarna kreeg Rick een bal diep en wist er 5-1 van te maken. De aftrap werd genomen en Woubrugge pakte de bal al weer meteen af en Rick, die diep gestuurd werd door Lothfi, scoorde de 6-1. Toen ging het niet zo lekker bij Woubrugge. We kregen er drie tegen en toen stond het 6-4 met nog 5 minuten op de klok. Rick werd diep gestuurd, hij rende het strafschopgebied in en werd neergehaald, een penalty dus. Thijs nam een aanloop en schoot hem er mooi in. Toen was het klaar en hebben we het publiek bedankt voor het aanmoedigen.