De wedstrijd tegen TAVV - Door sterverslaggever Dante

TAVV JO13-1

23 maart 2019 8:30

F. Dreef

Op zaterdag 23 maart 2019 werd op het sportcomplex van VVW de wedstrijd VVW -Tavv gespeeld.

Eerst goed warm lopen, daarna even overspelen, dan het positiespel. Het positiespel ging niet zo goed iedereen stond stil bewoog niet en bood niet aan. Dan maar hopen dat het beter ging tijdens de wedstrijd.

We begonnen in de eerste minuut wisten we nog redelijk te verdedigen, maar in de tweede minuut was het al raak jammer 0-1 voor Tavv. Dan maar goed de draad weer oppakken we hadden een paar kleine kansjes, maar daarna kwam in de zestiende minuut weer een kans voor Tavv en ja hoor weer een doelpunt 0-2 jammer ,maar kom op jongens het kan nog makkelijk. De bal ging toen weer van de ene kant naar de andere kant totdat Tavv weer een kans kreeg ,maar die maakte ze af 0-3 jammer na de rust komen wij weer terug de bal vloog nog een paar keer heen en weer en toen was het na 30 minuten rust.

In de rust zij Cor: ik ben niet snel boos, maar ik ben wel teleurgesteld in jullie we stonden niet op onze positie en we sloten niet aan daardoor vielen er steeds gaten in de verdediging en konden ze scoren. In de tweede helft wil ik dat we vanuit onze positie gaan voetballen, en dat we gewoon zoals we het hele seizoen al leren gaan aansluiten. De tweede helft begint Thijs, Aiden en Dante worden gewisseld voor Rik, Ties en Romijn. We beginnen aan de tweede helft het is spannend aan het begin krijgen we al gelijk een kans maar die missen we zo ging het door, maar ik vond dat we veel beter speelden dan in de eerste helft, want toen speelden we echt beroerd.

We kregen nog een paar kansen Tavv kreeg nog een paar kansen ,maar het mocht niet baten. Totdat in de vijftigste minuut Tavv een kans kreeg en die maakten ze af.

Een minuut later weer een kans voor Tavv en weer een doelpunt. Toen vond cor het tijd voor een tactische verandering Lothfi ging naar het middenveld en we gingen 3-4-3 spelen. Dat pakte later goed uit want in de 59e minuut kregen we een kan en die ging er in doelpunt van Rick met zijn rug notabene!!! We speelde verder in de 60e minuut werd Lothfi onderuit geschoffeld penalty of nee toch een vrij trap. Uiteindelijk mocht Lothfi hem nemen en scoorde hem helaas wel verloren 2-5 voor Tavv gelukkig hebben we we leuk en gezellig gevoetbald.