De wedstrijd tegen Alphense Boys - Door sterverslaggever Aidan

Alphense Boys JO13-6

6 april 2019 8:30

Chris Hoogendoorn

Vandaag was het geen goede dag voor de spelers van de JO13-1. Na vele kansen voor beide teams kwam in de 25 ste minuut Alphense Boys JO13-6 op 0-1 voorsprong. Toen kwam in de 29ste minuut Lothfi met de gelijkmaker. Helaas door een goed benutte vrijetrap van de tegenstander, gaat de JO13-1 met 1-2 achterstand de rust in.

Na een goed glas limonade en een stevige peptalk gingen de jongens met veel moed het veld op. Die moed zakt in de 33 ste minuut alweer in de voetbalschoen door weer een goal van de tegenstander.

In de 50 ste minuut valt er weer een doelpunt voor de tegenstander. Lothfi was goed op weg naar de goal maar werd in het strafschopgebied onderuit gehaald waarna een penalty volgde. Helaas schoot Thijs deze op de paal. Daarna volgde nog een tegendoelpunt waardoor de eindstand 1-5 werd.