De wedstrijd tegen Stolwijk - Door sterverslaggever Romijn

Stolwijk JO13-2

9 februari 2019 10:00

Piet Berkhout

Op zaterdag 9 februari speelden we onze eerste wedstrijd van de voorjaarscompetitie. We speelden thuis tegen Stolwijk J013-2.

We hebben 0-3 gespeeld. Er stond hele harde tegen wind en dat was heel irritant. Dante was geblesseerd uitgevallen in de warming-up. De wind stond dwars over het veld en af en toe hadden we de eerste helft wind mee. We speelden de eerste helft dan ook meer op de helft van Stolwijk. We kregen niet echt grote kansen. We hebben wel ons best gedaan, maar konden niet scoren. De tweede helft kwamen we al snel met 1-0 achter. Lukas kreeg nog een grote kans, maar door de harde wind mislukte het schot. Uiteindelijk werd het  in de tweede helft  3-0 tegen.

Romijn