JO19-1 verliest onverdiend van koploper

WVC JO19-1

26 oktober 2019 13:00

Zonder Sander en Joost en met de zieke Thijs werd er afgereisd naar de Veen. WVC nog ongeslagen was de tegenstander. In een wat vreemde opstelling werd er begonnen en was duidelijk te merken dat we weer moesten wennen. Ook WVC begon nerveus waardoor er van beide kanten weinig kansen gecreëerd wedden. Tot min 13 waar er slecht gedekt werd bij een corner en in een kluts de bal ongelukkig in het doel verdween 1-0. Beide ploegen streden op het middenveld waardoor de keepers het vrij rustig hadden. Tot de bal na 30 min tegen een hand kwam bij een verdediger van WVC. De penalty werd gemist. Vlak daarna werd een dieptebal niet goed beoordeeld door de verdediging van Woubrugge en op snelheid geklopt 2-0. Net voor rust kreeg Jesse de bal een schoot hem fantastisch in de kruising 2-1. Daarna floot tot dan de prima leidende scheidsrechter voor rust.

Na rust starten we prima en zette veel druk op WVC. In de 60e min een prima combinatie die door Robbin werd afgerond 2-2. De wedstrijd compleet in handen en was het wachte op de beslissende treffer. En die kwam alleen niet voor Woubrugge. Een counter van WVC werd wel of niet achter de doellijn weggewerkt. Scheidsrechter zag het niet vanaf de middellijn en raadpleegde de grensrechter die het ook niet had gezien. Tot verbazing van Woubrugge besloot hij een doelpunt te geven, waarschijnlijk op geschreeuw van de staf WVC die beweerde dat de bal zeker een meter over de ljn was. Welke lijn was niet duidelijk want die waren niet zichtbaar. Jammer dat dit de wedstrijd negatief beïnvloeden. Daarna was de strijd gelopen Woubrugge kon niet meer en de 4-2 was daarna ook het gevolg. In de laatste minuut miste Woubrugge ook nog de 2e pingel en was de nederlaag erg zuur. Deze week weer scherven ruimen en op naar volgende week waar nummer 3 TAVV wacht.