JO19-1 verslaat titelkandidaat Kickers '69

S.V. Kickers '69 JO19-1

23 november 2019 16:15

A. Koelewijn

Na 2 flinke nederlagen werd er deze week weer hard getraind. Omdat de Sint wat hulp nodig had werd er pas om 16.15 uur afgetrapt. Nadat we 1 minuut stil hadden gestaan om onze steun te betuigen tegen elke vorm van discriminatie werd er zonder Riko en Jeroen afgetrapt. Woubrugge begon scherp tegen titelkandidaat Kickers. Veelal in balbezit en zeer geconcentreerd. Ook de Kickers deden lekker mee en zo werd het een heerlijke wedstrijd. Na 25 min nam Tim D de bal volop zijn schoen en verdween de bal prachtig in de bovenhoek 1-0. Het spel golfde heen en weer tot de rust. Na de rust was het Woubrugge die weer via een goed uitgespeelde aanval wist te scoren door Lerry, 2-0. Vlak daarna werd de spanning nog terug gebracht door een misverstand achterin, 2-1. In de 70e min leek de beslissing te vallen door weer een heerlijke aanval die door Lerry werd afgerond, 3-1. Echter vlak daarna wist de Kickers te profiteren van onnodig balverlies en bracht de spanning terug op 3-2. Vlak voor tijd was het Robbin die definitief de overwinning over de streep trok, 4-2. Een heerlijke wedstrijd met een fantastische scheidsrechter die de wedstrijd prima aanvoelde. Voor Woubrugge een verdiende overwinning met goed en geconcentreerd voetbal en 13 uitblinkers. Hopelijk kunnen we dit vasthouden.