JO19-1 wint van Altior JO19-1

Altior JO19-1

14 december 2019 14:30

M.W. v/d Horst

De laatste wedstrijd van het (na) jaar tegen Altior net zoals wij een jonge ploeg. Bij winst zouden we de 5e plaats vasthouden. Op veld 1 werd aangetreden, onder toeziend oog van ouders en Jens die zijn oude ploegmaten kwam bezoeken, begon de wedstrijd goed. Fel druk zettend Woubrugge en een verdedigend Altior. Op het zware veld was het moeilijk spelen, spelers gleden uit en daardoor was de passing vaak onnauwkeurig. Toch kwamen er kansjes die de keeper van Altior bekwaam wist te pakken. In de 30e min wist Jesse met een individuele actie en flink doorzetten uit een moeilijke hoek knap te scoren 1-0. De regen kwam inmiddels met bakken uit de hemel en goed voetbal was nauwelijks mogelijk. Toch wist Aydan met een individuele actie zich op 20 meter knap vrij te spelen en keihard de 2-0 binnen te schieten.. Daarna was de koek op en nadat de scheids had afgefloten werd er rap de warme douche opgezocht.

Zoals vaker gezegd een prachtige competitie waarvan iedereen van elkaar kan winnen en verliezen. Voor ons een 5e plaats met slecht 4 punten achter op de nummer 1. Voor onze jonge groep een prima prestatie en gaan dus ook met een goed gevoel de najaars competitie in. Namens staf en spelers wensen wij  iedereen fijne kerstdagen en een gezond sportief 2020.