Woubrugge JO19-1 verslaat DOSR

DOSR JO19-2

7 december 2019 15:00

H. Steenbergen

Met een voltallige groep werd er aangetreden tegen DOSR. Vanaf de aftrap werd er gelijk druk gezet naar voren en de tegenstander vast gezet. Kansen kwamen er maar het duurde tot de 25e min voordat het doel werd gevonden. Een pegel van Tim D vanaf 25 min was de keeper te machtig. Voetballend was Woubrugge de betere ploeg maar ook DOSR deed prima mee zonder echt gevaarlijk te worden. Na de rust een nog feller Woubrugge. De opbouw werd  beter verzorgd en de kansen kwamen steeds meer. In de 50 e min was het Riko die attent was bij een een gemiste kans van Robin en nog geen 5 min later was het weer Tim D na een assist van Robbin die de 3-0 liet aantekenen. Daarna kwamen nog vele kansen, maar het duurde tot de 85 min toen Robbin na aangeven van Tim D het slotaccoord 4-0 in het net schoot. Daarna vond de prima leidende scheidrechter het genoeg en floot deze sportieve wedstrijd af. Complimenten aan DOSR voor de leuke wedstrijd. Tevreden zocht Woubrugge JO19-1 de kleedkamer op en kon weer een verdiende overwinning bij schrijven. Volgende week de laatste wedstrijd in  deze heerlijke competitie en zal Altior thuis om de tegenstander zijn.