Grote zege en koppositie Woubrugge JO19-1

RCL JO19-2

8 februari 2020 14:00

L. vd Weteringh

Na 3 uitwedstrijden was vandaag een thuiswedstrijd tegen het lastige RCL. Zonder de geblesseerde Tim D en Jeroen, maar met Lerry die kwam zo uit het vliegtuig na weekje wintersport naar de wedstrijd, grote klasse. De uitwedstrijd was met veel moeite gewonnen met 1-2 dus de verwachting was weer een zware wedstrijd. Vanaf de aftrap gingen beide ploegen er volop tegenaan. Langzamerhand bouwde Woubrugge aan een overwicht. Door veel druk naar voren kwamen er meer kansjes. In de 20 min kwam een corner in een kluts voor de voeten van Thijs die de 1-0 in het doel schoot. RCL raakte van de kook en het gemopper begon, zonde van zo een leuke ploeg met veel mogelijkheden. Woubrugge begon de druk op te voeren. In de 35 e min veroverde Jesse de bal op het middenveld en werd Robbin weggestuurd die Aydan op maat aanspeelde en de bal met binnenkant voet schitterend het doel in schoot. Na de rust het zelfde beeld Woubrugge vooruit en RCL terug. In de 50 min schoot Aydan een vrije trap van 20 meter binnen en was de wedstrijd gespeeld. Na een assist van Jinne schoot Robbin de 4-0 binnen en Jinne schoot de 5-0 binnen na een assist van Sander. Een dikverdiende zege en geweldige team prestatie. Nagenoeg niets weggeven. Tim K pakte de weinige ballen prima. Stan, Thijs, Tim R en Nick gaven verdedigend niets weg, het middenveld Aydan, Jesse, Sander en na rust Riko verdeelde het spel en liepen km 's heen en weer. Voorin waren Jelle, Robbin, Lerry en Jinne een plaag voor de verdediging. De koppositie is bereikt en helaas hebben we 4 weken geen competitie. De eerst volgende wedstrijd is 14 maart tegen DOSR om 16.15 uur. Komt allen kijken.