JO13-1 en JO15-2 op herhaling

14 november 2020 11:30

We moesten een wedstrijd tegen de jo15-2 spelen. We hadden het al een keer gedaan en toen hadden we met 7-2 gewonnen.

Ik begon op de bank want ik heb een schouder blessure. De jo15-2 begon sterk, wij moesten nog een beetje inkomen. In het begin gebeurde er niet veel, er waren een paar kansen voor de jo-15-2 en voor ons. Aan het eind van de eerste helft kwam ik er in voor Timo. In de tweede helft was er een enorme open doel kans voor Viktor. Jammer genoeg schoot Viktor op de lat en toen over. Er was ook een hele grote kans voor de jo15-2. Jop raakte de bal aan met zijn teen en de bal zou er in gaan maar Donald was snel genoeg om de bal uit het doel te houden. Ik had de bal en dribbelde richting de achterlijn en ik gaf de bal voor. De bal werd nog aan geraakt maar toch kon Viktor nog schieten. De keeper raakte de bal nog aan maar de bal ging het doel in, 1-0 voor ons. Aan het einde van de wedstrijd kreeg Lenn de bal in de diepte en dribbelde en scoorde 2-0 voor ons en dat was de eindstand.

Floris Nijhof

Speler JO13-1