JO13-1 pakt weer drie punten!

Rijnvogels, fc JO13-1

1e klasse Zwaluwen Jeugd (1e fase) 01

18 september 2021 11:00

G. Schouten

Sportpark Bateweg Noord
Bateweg 76
2481AN
WOUBRUGGE
tel. 0172-518754

De wedstrijd van zaterdag 18 september was tegen Rijnvogels. Fred was de coach omdat Joan op vakantie is. We begonnen best wel rommelig vond ik maar al snel kwam het eerste doelpunt van Leon. Daarna was Rijnvogels aan het aanvallen met een voorzet die op Jaspers arm kwam en er een penalty werd gegeven. Ik vond het onterecht maar ik kan er niets aan doen.  De penalty werd gescoord dus het stond 1-1. Toen kwam Leon weer met zijn doelpunt, 2-1 en een paar minuten later kwam een van de mooiste opbouwen van de wedstrijd. Florian scoorde maar het was buitenspel dus hij werd afgekeurd.
De eerste helft was afgelopen en ik kwam er toen in. Na een tijdje in de tweede helft kregen we een vrije trap en ik scoorde 3-1. Toen scoorde Tristan de 4-1 en het laatste doelpunt was van Florian met een prachtige volley, 5-1 de eindstand.

Floris Nijhof, speler JO13-1