Woubrugge JO19-1 pakt punt tegen TOGB JO19-2

2481AN
WOUBRUGGE

Opstelling

Nadat de wedstrijd 2x uitgesteld was werd er vandaag aangetreden tegen de nummer 2 TOGB.
Beide ploegen kampte met blessures, zieken, vakanties en moesten flink improviseren met de opstelling. De uitwedstrijd was met 5-2 verloren dus moest er scherp begonnen worden. Allebei de ploegen wilde winnen en zo ontstond er een leuke pot voetbal zonder echte kansen maar wel zeer aantrekkelijk voetbal. Ook sportief gezien. Woubrugge had iets meer overwicht maar konden moeilijk de spitsen bereiken. De ruststand werd met de brilstand 0-0 bereikt. Na de rust werd het overwicht nog groter en was het geluk niet met ons. De lat werd 3x getroffen en kregen we steeds meer kansen maar helaas wiste we het net niet te bollen.
Met een dubbel gevoel werd de eindstand 0-0 bereikt weliswaar een prima resultaat maar ook wel wat teleurstellend gezien de gemiste kansen.
Helaas moesten Chris en Jesse vroegtijdig met blessures naar de kant, hopelijk vallen de blessures mee. Toch was deze (sportieve) wedstrijd onder leiding van een prima scheidsrechter voor de supporters een leuke wedstrijd om te zien.
Fijn was dat Rafi weer speelminuten maakte na een lange afwezigheid. Minder leuk is dat het seizoen voor Bas over is hij kampt met een vervelende voet blessure en zal geruime tijd rustig aan moeten doen.
Volgende week de uitwedstrijd tegen ARC en hebben we nog wat goed te maken.