JO13-1 wint Oefenwedstrijd tegen hoofdklasser SJC

2481AN
WOUBRUGGE
tel. 0172-518754

Na het succes tegen Katwijk gingen we een oefenwedstrijd spelen tegen SJC 13-1. Ze spelen hoofdklasse. We speelden op het hoofdveld. We begonnen wel goed, we kregen veel kansen maar we scoorde maar niet. Leon had wat één op één kansen maar hij miste ze. Uiteindelijk scoorde Thomas de 1-0 uit een corner met een mooie volley links onder in het doel. Daarna begon Leon  met scoren en hij schoot de bal mooi in de onderhoek en het was 2-0. We speelde beter maar er kwamen geen kansen meer in de eerste helft. Snel in de tweede helft scoorde Leon ook de 3-0. We waren beter en Florian maakte een goal maar die werd afgekeurd, omdat de bal was uitgeweest. Toen kregen ze een corner en die werd in een keer erin geschoten 3-1 . Ze kregen snel daarna nog een corner die werd voorgeven en die bal kwam in de kluts en ging erin 3-2. Wij kregen weer wat kansen en toen gaf Thomas een mooie pass op Leon en hij liep door en scoorde de 4-2 met een lobje over de keeper. Toen draaide Jens goed weg bij de tegenstander en schoot de bal in het bovennet 5-2. Viktor maakte een mooie actie en speelde de bal terug op Florian en hij scoorde de 6-2. Daarna kwamen er nog wat kansjes maar die gingen er niet in en het was klaar en we wonnen met 6-2. SJC ging teleurgesteld naar huis maar wij waren blij met de overwinning.

Stijn, speler JO13-1

HeaderBout.jpg