Woubrugge JO13-1 pakt weer 3 punten

Bateweg 76
2481AN
WOUBRUGGE

Afgelopen zaterdag 12 maart speelde thuis de  wedstrijd tegen RCL jo13-1.

Het was zeker niet één van onze beste wedstrijden. In de eerste helft hadden we een hoop gemiste kansen. Het lukte de voorhoede niet om de bal in het net te krijgen. Waardoor we de rust in gingen met een 0-0 tussen stand.

De tweede helft ging in het begin redelijk gelijk op, met kansen aan beide kanten. Uiteindelijk lukte het Florian om de bal in het net te schieten en maakte hij de 1-0. Na ongeveer tien minuten lukte het ook Leon om de bal een mooie slinger richting het doel te geven. Hij maakte de 2-0. Tien minuten voor tijd werd het 3-0 door Tristan door het aangeven van Florian. Toen dachten we de wedstrijd in de pocket te hebben, maar het was nog niet klaar. Hierna maakte de tegen stander nog een goal en zo was de eindstand 3-1.

Tristan, speler JO13-1