JO12-2 sluit beker fris en fruitig af

Alphense Boys JO12-3

15 september 2018 9:00

1-9-2018 : De eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen en dan direct voor de beker. Geen enkele wedstrijdritme zo na de zomervakantie en het vertrouwde team versterkt met 2 jongens die doorgeschoven zijn. natuurlijk ook niet vergeten de veranderingen door de nieuwe JO12 KNVB competitie met bijhorende spelregels.

Alphia was thuis de tegenstander en het was zoeken naar elkaar in het veld. Een flinke dosis inzet en wilskracht maakte alles tot een leuk en echte bekerwedstrijd. Na een achterstand van 0-1 kwam men terug en zelfs met 2-1 voor maar ook de tegenstander had een wilskracht en kwam op 2-2. In de laatste minuten werd een gelijkspel uit handen gegeven en helaas verloren we met 2-3.

8 september mocht het team aantreden bij Valken 68. Misschien op voorhand wel een beetje onderschat en heel erg wennen voor het team om te spelen om het versmalde veld. Na een snelle 0-1 voorsprong voor Woubrugge werd het verrassend 1-1. Dit kwam aan het bleef de eerste helft rommelig. Na de rust liet Woubrugge zien waar ze voor kwamen, 3 punten en werd het verschil gemaakt. Een aantal leuke combinatie en op snelheid uitgespeelde kansen lieten de wedstrijd in een welverdiende winst eindigen van 1-7.

15 septmber werd er aangetreden tegen Alphense Boys. Sinds lange tijd speelde het team weer eens op echt gras en dan ook nog eens een beetje vochtig, ideale voetbal omstandigheden. Binnen 2 minuten was het 0-1 voor Woubrugge na een soepel aanval. Maar als snel na enkele gevaarlijke corners kwam Alphense Boys langszij op 1-1. Maar Woubrugge was niet te stoppen en ging soepel door. Al met rust leek de wedstrijd gespeeld met 1-5. Fris na de "thee pauze" kwam Woubrugge het veld op en vrolijk door. Eindstand 1-10. En de woorden van de tegenstander, coach waren meer terecht. Complimenten voor uitstekend voetbal met snelle, goede combinaties waar het hele team als eenheid speelt en de scherpte behoud van minuut 1 tot minuut 60. Ook de vele meegereisde support uit Woubrugge heeft genoten van hoogstaande voetbal.

Zo is de bekerperiode afgesloten met  een uitstekend gevoel en perspectief voor de competitie.  Hidde, Matthijs, Tim, Jimmy, Daan, Youp, Tiemen, Indy, Senna en Jens succes met de competitie en laat de club VV Woubrugge trots zijn op haar jeugd!