Informatie beƫindiging Lidmaatschap v.v.Woubrugge

28 mei 8:00  Als je hebt besloten dat je volgend seizoen niet meer bij v.v.Woubrugge wilt voetballen, dan moet je tijdig je lidmaatschap opzeggen. De deadline hiervoor is 31 mei 2023. Na deze datum ben je contributie verschuldigd over het seizoen 2023-2024.meer »

2029x gelezen

Dinsdag 2 juli 2019: Algemene Ledenvergadering

1 juli 8:45  Op dinsdag 2 juli wordt de Algemene Ledenvergadering gehouden. Deze wordt gehouden in de kantine en begint om 20.00 uur.meer »

Meld je aan! Uitnodiging Workshop 'Boven de Lijn'

31 januari 20:00  Dinsdag 5 februari organiseren VV Woubrugge en de Kinderkring de workshop 'Boven de Lijn' die gegeven wordt door Berry Koeleman. Mis deze kans niet en kom ook! meer »

Overleg in bestuurs- of commissiekamer

27 september 10:15  Heb je met je commissie overleg gepland en wil je gebruik maken van de bestuurs- of commissiekamer, dan kan dat natuurlijk. In de bestuurskamer ligt sinds deze week een agenda waarin je de ruimte kunt reserveren voor jouw overleg. meer »

Reserveren bestuurs- of commissiekamer

27 september 10:15  Heb je overleg gepland met je commissie en wil je gebruik maken van de bestuurs- of commissiekamer? meer »